reklama

Maňka - klamár na štyri kliky.

Utorková debata kandidátov na banskobystrického župana ma utvrdila v presvedčení, že posúdenie dôveryhodnosti a pravdovravnosti politika častokrát nie je vecou interpretácie, ale niekoľkých klikov na internete. Konkrétne štyroch. Pochádzam z Brezna a viem, že v celom stredoslovenskom regióne je bezkonkurenčne najväčším problémom pretrvávajúca vysoká nezamestnanosť. Preto ma veľmi prekvapilo, že sa končiaci župan Vladimír Maňka pochválil jej znížením. V diskusii totiž zopakoval to, čo šíri vo svojej predvolebnej inzercii: „Sme jediný kraj, ktorý za tri a pol roka znížil evidovanú mieru nezamestnanosti o 1,2 percenta.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Otvorila som si teda stránku Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny, spravila štyri kliky (štatistiky/nezamestnanosť-mesačné štatistiky/2009/december) a hľa:

Vladimír Maňka nastúpil do funkcie župana v decembri 2009. Nezamestnanosť v kraji v decembri 2009: 19,19 percenta.Tri a pol roka odvtedy je jún 2013. Nezamestnanosť v kraji v júni 2013: 19,46 percenta.

Vedikt je jednoznačný - nezamestnanosť je za tri a pol roka o 0,27 percenta vyššia a pán Maňka klame.

Štatistiky zrejme nie sú silnou stránkou tohto predsedu. Vyhlásil totiž: „Aj za vlády, keď bol pán Kaník, tak bola v našom kraji najvyššia nezamestnanosť a my sme teraz prvýkrát v histórii Slovenskej republiky nie sme na poslednom mieste.“Takže klik, klik, klik, klik a hľa, čísla z augusta 2005 (Kaník bol ministrom od októbra 2002 do októbra 2005). Nezamestnanosť v Banskobystrickom kraji – 17,34 percenta. Nezamestnanosť v Košickom kraji 17,36 percenta. Ďalšie klamstvo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predchádzajúci duel medzi Maňkom a Ľudom Kaníkom som, žiaľ nevidela, ale štyri kliky mi pomohli aj tentokrát – na stránke demagog.sk som sa dočítala toto hodnotenie pána Maňku – pre zjednodušenie prikladám obrázok, zložený z jeho hodnotení odborníkmi:

Obrázok blogu

Vo svojej masívnej novinovej inzercii pán Maňka ako dôvod o sebe, prečo ho treba voliť, píše: „Neklame. Nikdy sa neznižuje ku klamstvám. Je férový aj vo svojej predvolebnej kampani. Používa v nej len pravdivé fakty bez štipky klamstva či zavádzania.“

Tááák, určitééé!

Ľubica Štugnerová

Ľubica Štugnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Od narodenia žijem v Brezne, preto mi dianie v tomto meste ako i v celom breznianskom okrese nie je ľahostajné. Niekoľko rokov sa zaujímam o veci verejné, aktívne od roku 2010. V tomto roku som vstúpila do SDKÚ-DS a založila Združenie žien pri SDKÚ-DS, kde som od minulého roka regionálnou predsedníčkou. Vyštudovala som vysokú školu v Budapešti. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu